Employer branding | AGENCJA MARKETINGOWA MOMA

Employer branding

Employer branding

Rynek pracownika? Wiemy! Trudności z pozyskaniem osób do pracy? Zgadza się? Niemożność pozyskania pracownika? Nic podobnego! Mamy na to swoje sposoby :)

Budowanie wizerunku pracodawcy to jeden z głównych trendów w obszarze humam resources.

Działania związane z budowaniem marki pracodawcy mają wiele przyczyn, jednak przede wszystkim to zwiększona rotacja i niedobór kandydatów o pożądanych kompetencjach. Bywa, że realizacja strategii i działań z obszaru employer branding to jedyna deska ratunku.

Opracowujemy strategie employer brandingowe i realizujemy ich zapisy, mając na uwadze zarówno wizerunek naszych klientów, jak i faktyczne zadowolenie pracowników. Tylko takie zestawienie gwarantuje sukces.

Strategia EB to dokument, w którym określamy plan działania oparty o analizę SWOT, uwzględniający Employee Value Proposition (czyli unikalną wartość, jaką daje pracodawca) i mający zrealizować założone cele.

Strategia EB pozwala na:

  • odpowiednie pozycjonowanie i zdefiniowanie Employee Value Proposition
  • dotarcie z komunikatem do założonych grup docelowych
  • działanie zgodnie z planem i możliwość planowania budżetów
  • optymalizację działań i kosztów

Chcesz sprawdzić, jak to robimy? Zajrzyj TUTAJ.