MM News | AGENCJA MARKETINGOWA MOMA

MM News

Branżowa specjalizacja agencji marketingowej

Potencjalni klienci zawsze pytają o doświadczenie naszej agencji marketingowej w konkretnej branży. Oczywiście w branży, w której działa dany klient. To zrozumiałe! Doświadczenie oznacza łatwiejsze poruszanie się w tematach branżowych, merytoryczną wiedzę i kontakty w mediach branżowych. Jednak co w przypadku działania na rynku lokalnym? Czy doświadczenie agencji i jej aktualne kontakty nie oznaczają równocześnie złamania zasady lojalności wobec obecnych klientów?

czytaj więcej

Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku

Różnica pomiędzy skuteczną finalizacją jednorazowych transakcji a budową sieci lojalnych klientów jest ogromna. A najmocniej czuć ją w nakładach na działania marketingowe, bo pozyskanie nowego klienta może być nawet 4 razy droższe niż nakłady przeznaczone na komunikację ze klientem powracającym. Robi wrażenie, prawda? Sedno jest w zrozumieniu istoty budowania wizerunku i trwałych relacji z otoczeniem.

czytaj więcej

Hakerzy też widzą, że LinkedIn rośnie w siłę

Frazesem jest już dzisiaj stwierdzenie, że social media to siła. Jednak pierwszym skojarzeniem z social media jest Facebook. Czy to dobry kierunek dla przedsiębiorców?

czytaj więcej

Blog o blogu, czyli dlaczego warto prowadzić firmowe blogi

Po co firmom blogi? Zacznijmy od tego, że blogi firmowe to fundament content marketingu. Prowadzenie wartościowego bloga przynosi wiele korzyści, a jednocześnie jest to niedroga i łatwa forma promocji. Blog nie tylko pomagają w budowaniu silnej pozycji marki, ale także umożliwiają kontakt z klientami oraz są świetnym narzędziem wspomagającym pozycjonowanie strony. Należy jednak pamiętać, że prowadzenie bloga to inwestycja czasowa, która wymaga systematyczności, a jej efekty nie są widoczne natychmiast.

czytaj więcej

hot16challange2 – na ratunek medykom… i artystom

Pandemia Covid-19 odcięła wielu artystom w Polsce kontakt z ich fanami. Z wielu kanałów komunikacji większości z nich zostały tylko social media i wydarzenia online (choć i one nie są dla wszystkich). Po kilku pierwszych tygodniach zapał do działania opadł. Zaczynało wiać nudą, aż tu nagle… wybuchła akcja #hot16challange i ożywiła branżę. I mimo, że finalnie beneficjentami mieli być lekarze, nic lepszego nie przydarzyło się branży artystycznej od dwóch miesięcy.

czytaj więcej

Słowa naszych klientów świadczą o nas najlepiej!

Efekty to kluczowy parametr oceny naszego działania. Czy zdarza nam się odpuścić? Nigdy! Zmieniamy taktykę i narzędzia, ale jeśli klient nam ufa, uparcie dążymy aż do osiągnięcia celu.

czytaj więcej

Wykorzystaj noworoczną energię i zrób porządki… w biznesie!

Noworoczne postanowienia, których efektem są niewykorzystane karnety do fitness klubów, są przedmiotem wielu żartów i memów, pojawiających się w ostatnich latach. Radzę spożytkowanie energii, która wstępuje w nas wraz z Nowym Rokiem, na porządki. Nie tylko w szafie (co kojarzy mi się jako pierwsze)! Porządki należą się też wizerunkowi Twojej firmy! Co warto sprawdzić i jakie zmiany wprowadzić, żeby w 2020 roku działać efektywniej?

czytaj więcej

Funeral Forum - przełomowa edycja

2 dni spotkań, prelekcji i warsztatów, 72 przedstawicieli branży, moc inspiracji i wartościowej wiedzy - tak w skrócie można podsumować Funeral Forum 2019. Nie robi wrażenia? Jeśli znasz branżę, to robi ;) Poza frekwencyjnym rekordem, zaliczyliśmy przełom mentalny.

czytaj więcej

Co robić w sytuacji kryzysu? Zapytać swoich klientów!

W połowie ubiegłego roku zadzwonił do naszej agencji klient, szukający wsparcia w zakresie public relations i proszący o szybkie spotkanie. Umówiliśmy je już na następny dzień. Po spotkaniu okazało się jednak, że nie ma pośpiechu, a pierwsze działania medialne podjęliśmy dopiero po dwóch miesiącach od rozpoczęcia współpracy. Dlaczego? Bo najpierw musieliśmy porozmawiać z klientami firmy i nazwać kryzys.

czytaj więcej

Jedziemy na Pol`and`Rock Festival z PreZero!

Nie mogłybyśmy być bardziej podekscytowane! Na Pol`and`Rock Festivalu, jednym z największych i najpopularniejszych festiwali muzycznych w Europie, stanie stoisko jednego z naszych klientów, a przygotuje je oczywiście MOMA!

czytaj więcej

Strony