Funeral Forum - przełomowa edycja | AGENCJA MARKETINGOWA MOMA
2 dni spotkań, prelekcji i warsztatów, 72 przedstawicieli branży, moc inspiracji i wartościowej wiedzy - tak w skrócie można podsumować Funeral Forum 2019. Nie robi wrażenia? Jeśli znasz branżę, to robi ;) Poza frekwencyjnym rekordem, zaliczyliśmy przełom mentalny.

Dlaczego przełomowe? 

Funeral Forum zawsze oferowało nowości. Podczas pierwszej edycji, kiedy oglądaliśmy nowoczesne, piękne i... niemożliwe do zastosowania w Poslce urny, byliśmy pod ogromnym wrażeniem. Ale cóż z tego? Branży to nie ruszyło. Kiedy my opowiadaliśmy o konieczności działań komunikacyjnych i wizerunkowych, branża także był obojętna. Co zatem wydarzyło się w tym roku? 
Tegoroczna edycja przyniosła rozwiązania, które albo już zaczęły funkcjonować na polskim rynku albo właśnie na niego wchodzą. To dzieje się tu i teraz. Mowa m.in. o Ajni Franczak, pierwszej w Polsce towarzyszce w żałobie lub Lapidaris - nowoczesnej formie upamiętnienia bliskich. Gabriela zaczarowała publiczność swoim wystąpieniem i - jak nikt wcześniej - przekonała ją do tego, że Internet w branży funeralnej ma ogromną rolę. Niemożliwe stało się możliwe.

A tu znajdziecie fotorelację:
https://www.mementopoznan.pl/pl/news/funeral_forum_2019_na_najwyzszym_po...

Kolejne Funeral Forum już za rok :) Do zobaczenia!