Rynek pracownika? Wiemy! Trudności z pozyskaniem osób do pracy? Zgadza się? Niemożność pozyskania pracownika? Nic podobnego! Mamy na to swoje sposoby :)
Budowanie wizerunku pracodawcy to jeden z głównych trendów w obszarze humam resources.
Działania związane z budowaniem marki pracodawcy mają wiele przyczyn, jednak przede wszystkim to zwiększona rotacja i niedobór kandydatów o pożądanych kompetencjach. Bywa, że realizacja strategii i działań z obszaru employer branding to jedyna deska ratunku.
Opracowujemy strategie employer brandingowe i realizujemy ich zapisy, mając na uwadze zarówno wizerunek naszych klientów, jak i faktyczne zadowolenie pracowników. Tylko takie zestawienie gwarantuje sukces.
Planowanie strategiczne powinno uwzględniać wszystkie aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa. Planując działania marketingowe bardzo często zapomina się o włączeniu w proces pracowników firmy, co sprawia, że kapitał ludzki jest najbardziej niedocenianym i niewykorzystanym kanałem komunikacji marketingowej.
Bazując na wieloletnim doświadczeniu w pracy z klientami w różnych branżach wiemy, jak zaangażować pracowników, by stali się ambasadorami marki oraz źródłem innowacji.
Strategia EB to dokument, w którym określamy plan działania oparty o analizę SWOT, uwzględniający Employee Value Proposition (czyli unikalną wartość, jaką daje pracodawca):
Strategia EB pozwala na:
Chcesz sprawdzić, jak to robimy? Zajrzyj TUTAJ.