Grupa NDG
Działania wizerunkowe i employer branding dla Grupy NDG Od marca 2016 roku pełnimy w Grupie NDG rolę zewnętrznego działu marketingu.
Opracowując strategie marketingowe na kolejne lata (2016 - 2020) uczestniczymy w rozwoju marki, dziś już rozpoznawalnej w branży. W ramach współpracy przeprowadziliśmy rebranding, wdrożyliśmy nową strategię komunikacji marki, tworząc Grupę NDG (parasol nad markami NDG Medical i NDG Sales Force). Na podstawie opracowanej strategii powstała strona internetowa.
Dzisiaj prowadzimy regularne działania, budujące siłę marki, zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz organizacji. Utworzyliśmy i prowadzimy kanały komunikacji firmy z kilkuset pracowanikami (także z wykorzystaniem narzędzi marekting automations), a także dbamy o ich pozytywne doświadczenia w toku współpracy z Grupą NDG.
W 2017 roku przeprowadziliśmy badania i opracowaliśmy pierwszy raport dotyczący wizerunku outsourcingu sił sprzedaży w Polsce oraz prowadziliśmy szeroko zakrojoną kampanię PR, której pozytywny odbiór bezpośrednio przełożył się na wyniki firmy. Wiosną 2019 roku ukazał się drugi raport. Kampania promocyjna wydawnictwa trwa.