MM News | AGENCJA MARKETINGOWA MOMA

MM News

Oszustwa na Facebooku - jak chronić siebie i swoich fanów?

Czy Facebook chroni swoich użytkowników przed spamem? Na pewno stara się to robić. W ostatnim czasie portal utworzył specjalne zespoły zajmujące się bezpieczeństwem użytkowników i opracował narzędzia do zapobiegania spamowi. Jednak czy to wystarczy, aby uchronić fejsbukową społeczność przed oszustami i niebezpiecznymi linkami? Niestety nie. Dowodem na to są liczne ataki spamerów, z którymi musieliśmy się zmierzyć podczas prowadzenia fanpage’a oraz wydarzeń na Facebooku dla jednego z naszych klientów.

czytaj więcej

Nasza Klasa właśnie przechodzi do historii!

Po 15 latach znika z powierzchni social mediów kultowy portal Nasza Klasa. Działający pod marką NK.pl i zarządzany od 2015 roku przez niemiecko-szwajcarski koncern Ringier Axel Springer Polska serwis, to jeden z pierwszych polskich portali społecznościowych, który zapoczątkował budowanie relacji i kontaktów w sieci. W kulminacyjnym momencie serwis miał nawet 14 milionów użytkowników. Młodsza (tylko o 2 lata) siostra Facebooka nie przetrwała konkurencji z gigantami social mediów.

czytaj więcej

Tinder i MOMA, czyli jak zostaliśmy ekspertami w pulshr.pl

Bywa, że marketingowcy wypowiadają się na tematy, na których się nie znają. Nie my. Dbamy o to, by było mocno merytorycznie, konkretnie, w oparciu o doświadczenie. Na samym początku istnienia MOMA założyłyśmy (Marta i Monika), że podstawą wszelkich naszych działań będzie jakość. Może dlatego właśnie redakcje i redaktorzy wracają do nas. Przypominamy kilka z nich :)

czytaj więcej

Podcast MOMY. Odcinek 2 - LinkedIn. Funkcje, o których możesz nie wiedzieć

W odcinku nr 2 wracamy do tematu LinkedIn i, wychodząc poza temat nowych funkcji, omawiamy szerokie możliwości, jakie daje portal. Sprawdź, jak działać, by maksymalnie wykorzystać szanse, jakie daje linkedIn'owa społeczność :) Sprawdź, co dla Ciebie przygotowały Marta i Gabriela:

czytaj więcej

Szkolenie z obsługi klienta pracowników zakładu pogrzebowego / część I

Obsługa klienta w zakładzie pogrzebowym ma wiele wymiarów. Począwszy od prawidłowego (i z wyczuciem) prezentowania marki, skończywszy na uczestnictwie w bardzo intymnych sytuacjach i silnych emocjach po stronie klientów. Dlatego standardy obsługi klienta w tej branży są niepowtarzalne.

czytaj więcej

Podcast MOMY. Startujemy! Odcinek 1 - LinkedIn

Jesteś przedsiębiorcą? A może tworzysz swoją markę osobistą? Sprawdź, czy działanie w LinkedIn jest dla Ciebie. Według Gabrieli Cerowskiej... jest! Posłuchaj, co nasz ekspert radzi w kwestii działania w portalu LinkedIn. A jeśli już działasz w LinkedIn sprawdź, jakie nowe funkcje oferuje portal. To wszystko i wiele więcej w 1. odcinku podcastu MOMA Know-How :) MOMY podcast!

czytaj więcej

Szacunek i wsparcie, czyli obsługa klienta w zakładzie pogrzebowym.

Gdyby spytać o to, jak zakłady pogrzebowe obsługują klientów, każdy właściciel zakładu powiedziałby, że na najwyższym poziomie. Że podstawą ich działania jest obsługa klienta, którą realizują z najwyższą starannością. Ale skąd właściciele zakładów o tym wiedzą?

czytaj więcej

Zmierzyć reklamę

Korzystasz z reklam w wyszukiwarce Google, banerów w okolicy, billboradów i reklam w portalach lokalnych, ale czy masz pewność, że twoja inwestycja w działania reklamowe przynosi pożądane rezultaty? Czy analizujesz efekty swoich działań?

czytaj więcej

Z fanpage’y znikają polubienia

To już pewne! Facebook oficjalnie potwierdził, że ze stron z nowym interfejsem zniknie liczba polubień i zastąpi ją liczba obserwujących. Nie będzie także przycisku „Lubię to” – zobaczymy za to „Obserwuj”.

czytaj więcej

Nowy biznes w czasach pandemii?

Do znudzenia będę powtarzać, że podstawą każdego biznesu jest strategia: strategia marketingowa, strategia komunikacji, plan działania. Nawet biznesplan jest efektem powyższych, bo żeby wiedzieć, ile i po ile, musimy wiedzieć, co, komu i jak będziemy sprzedawać.

czytaj więcej

Strony