MM News | AGENCJA MARKETINGOWA MOMA

MM News

Podcast MOMY. Startujemy! Odcinek 1 - LinkedIn

Jesteś przedsiębiorcą? A może tworzysz swoją markę osobistą? Sprawdź, czy działanie w LinkedIn jest dla Ciebie. Według Gabrieli Cerowskiej... jest! Posłuchaj, co nasz ekspert radzi w kwestii działania w portalu LinkedIn. A jeśli już działasz w LinkedIn sprawdź, jakie nowe funkcje oferuje portal. To wszystko i wiele więcej w 1. odcinku podcastu MOMA Know-How :) MOMY podcast!

czytaj więcej

Szacunek i wsparcie, czyli obsługa klienta w zakładzie pogrzebowym.

Gdyby spytać o to, jak zakłady pogrzebowe obsługują klientów, każdy właściciel zakładu powiedziałby, że na najwyższym poziomie. Że podstawą ich działania jest obsługa klienta, którą realizują z najwyższą starannością. Ale skąd właściciele zakładów o tym wiedzą?

czytaj więcej

Zmierzyć reklamę

Korzystasz z reklam w wyszukiwarce Google, banerów w okolicy, billboradów i reklam w portalach lokalnych, ale czy masz pewność, że twoja inwestycja w działania reklamowe przynosi pożądane rezultaty? Czy analizujesz efekty swoich działań?

czytaj więcej

Z fanpage’y znikają polubienia

To już pewne! Facebook oficjalnie potwierdził, że ze stron z nowym interfejsem zniknie liczba polubień i zastąpi ją liczba obserwujących. Nie będzie także przycisku „Lubię to” – zobaczymy za to „Obserwuj”.

czytaj więcej

Nowy biznes w czasach pandemii?

Do znudzenia będę powtarzać, że podstawą każdego biznesu jest strategia: strategia marketingowa, strategia komunikacji, plan działania. Nawet biznesplan jest efektem powyższych, bo żeby wiedzieć, ile i po ile, musimy wiedzieć, co, komu i jak będziemy sprzedawać.

czytaj więcej

Branżowa specjalizacja agencji marketingowej

Potencjalni klienci zawsze pytają o doświadczenie naszej agencji marketingowej w konkretnej branży. Oczywiście w branży, w której działa dany klient. To zrozumiałe! Doświadczenie oznacza łatwiejsze poruszanie się w tematach branżowych, merytoryczną wiedzę i kontakty w mediach branżowych. Jednak co w przypadku działania na rynku lokalnym? Czy doświadczenie agencji i jej aktualne kontakty nie oznaczają równocześnie złamania zasady lojalności wobec obecnych klientów?

czytaj więcej

Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku

Różnica pomiędzy skuteczną finalizacją jednorazowych transakcji a budową sieci lojalnych klientów jest ogromna. A najmocniej czuć ją w nakładach na działania marketingowe, bo pozyskanie nowego klienta może być nawet 4 razy droższe niż nakłady przeznaczone na komunikację ze klientem powracającym. Robi wrażenie, prawda? Sedno jest w zrozumieniu istoty budowania wizerunku i trwałych relacji z otoczeniem.

czytaj więcej

Hakerzy też widzą, że LinkedIn rośnie w siłę

Frazesem jest już dzisiaj stwierdzenie, że social media to siła. Jednak pierwszym skojarzeniem z social media jest Facebook. Czy to dobry kierunek dla przedsiębiorców?

czytaj więcej

Blog o blogu, czyli dlaczego warto prowadzić firmowe blogi

Po co firmom blogi? Zacznijmy od tego, że blogi firmowe to fundament content marketingu. Prowadzenie wartościowego bloga przynosi wiele korzyści, a jednocześnie jest to niedroga i łatwa forma promocji. Blog nie tylko pomagają w budowaniu silnej pozycji marki, ale także umożliwiają kontakt z klientami oraz są świetnym narzędziem wspomagającym pozycjonowanie strony. Należy jednak pamiętać, że prowadzenie bloga to inwestycja czasowa, która wymaga systematyczności, a jej efekty nie są widoczne natychmiast.

czytaj więcej

hot16challange2 – na ratunek medykom… i artystom

Pandemia Covid-19 odcięła wielu artystom w Polsce kontakt z ich fanami. Z wielu kanałów komunikacji większości z nich zostały tylko social media i wydarzenia online (choć i one nie są dla wszystkich). Po kilku pierwszych tygodniach zapał do działania opadł. Zaczynało wiać nudą, aż tu nagle… wybuchła akcja #hot16challange i ożywiła branżę. I mimo, że finalnie beneficjentami mieli być lekarze, nic lepszego nie przydarzyło się branży artystycznej od dwóch miesięcy.

czytaj więcej

Strony