Tinder i MOMA, czyli jak zostaliśmy ekspertami w pulshr.pl | AGENCJA MARKETINGOWA MOMA
Bywa, że marketingowcy wypowiadają się na tematy, na których się nie znają. Nie my. Dbamy o to, by było mocno merytorycznie, konkretnie, w oparciu o doświadczenie. Na samym początku istnienia MOMA założyłyśmy (Marta i Monika), że podstawą wszelkich naszych działań będzie jakość. Może dlatego właśnie redakcje i redaktorzy wracają do nas. Przypominamy kilka z nich :)

Tinder a rekrutacja

Do powyższych przemyśleć skłoniła nas publikacja artykułu w portalu PulsHR.pl, w którym znajdziecie wypowiedź Marty. Na czym bazujemy? Na licznych case'ach, w ramach których tworzyliśmy employer branding naszych klientów, nierzadko wspierając ich w rekrutacji. Przykładem takich realizacji jest Grupa NDG.

Sprawdź -> https://bit.ly/36g8Y4H

Zoom boom. Wiesz co to?

Ten przytoczony artykuł, który ukazał się w portalu PulsHR.pl, zawierał mnóstwo wskazówek Antoniego dotyczących występowania przed kamerą w warunkach... domowych. Przećwiczone na nas samych! ;)

Jeżeli kamerę będziemy mieli poniżej linii wzroku i będziemy musieli się do kamery pochylać, możemy mieć tzw. drugą brodę. Jak się domyślam, nie jest to pożądany efekt. W tej sytuacji też patrzymy na widzów z góry, co nie jest dobrze odbierane (patrzenie z góry mówi nam o tym, że rozmówca się wywyższa). Jeżeli z kolei kamera będzie patrzeć na nas z góry, będziemy postrzegani jako osoby o małej wiedzy.

Sprawdź -> https://bit.ly/3yq9I3i

Burger King zamiast kobiet

Planując strategie komunikacji i kampanie dla naszych klientów rozważamy różne scenariusze. Bywa, że są kontrowersyjne, łamiące stereotypy. Taka też była kampania sieci Burger King, skomentowana przez Martę.

Sprawdź -> https://bit.ly/3jOaDXp

O kolejnych materiałach na pewno Was poinformujemy!