Facebook_zmiany_2022

Nowy wygląd Facebooka 2022

Nowy wygląd Facebooka 2022 Czy widzieliście już nowy wygląd Facebooka? Nie, nie mówimy o głośnych zmianach, które miały miejsce w 2020 roku 😉 Wielu użytkowników mogło zauważyć, że meta business wprowadziło kolejne zmiany w widoku tego popularnego medium społecznościowego… i są one naprawdę duże. Mowa tu o wersji na desktopie. Zmianą, która najbardziej rzuca się w oczy, jest położenie paska nawigacji. We wcześniejszych wersjach Facebooka, zawsze znajdował się on na górze, […]

7 marca 2022 MMnews
Podcast MOMA

Komunikacja zakładów pogrzebowych często wzbudza emocje. Dlaczego?

Komunikacja zakładów pogrzebowych często wzbudza emocje. Dlaczego? Marketing funeralny to nasz konik od niemal 6 lat! Mówimy o sobie jako o specjalistach z tej dziedziny i – dzięki zaufaniu naszych klientów – mamy na tym polu ciekawe realizacje. Tym razem wystąpiliśmy w roli gościa i właśnie o tych doświadczeniach i projektach rozmawialiśmy. Z przyjemnością gościliśmy w No Halo Studio, prowadzone przez zaprzyjaźnioną agencję Pan Pikto, której bardzo za to zaproszenie dziękujemy. A podcast ukazał się […]

2 lutego 2022 MMnews
OCZ_zespół_gin_poł

Skuteczny marketing w branży health care? Czyli działania wizerunkowe i marketingowe w placówce medycznej

Skuteczny marketing w branży health care? Czyli działania wizerunkowe i marketingowe w placówce medycznej. W jaki sposób przywrócić zaufanie lokalnej społeczności do placówki medycznej? Jak podnieść liczbę pacjentów na oddziale pediatrycznym? Jakie nowoczesne narzędzia marketingowe zastosować, aby polepszyć komunikację placówki medycznej z otoczeniem? Co zrobić, aby oswoić ze szpitalem osoby z każdej grupy wiekowej? Od czego zacząć zmiany? Kto jest klientem? Ostrzeszowskie Centrum Zdrowia to szpital powiatowy, […]

24 stycznia 2022 MMnews
Femvertising

Femvertising, czyli reklamy, które widzą kobiety

Femvertising to trend w komunikacji marketingowej, który z roku na rok zyskuje na popularności. Kampanie tworzone w duchu tej strategii odnoszą sukcesy na całym świecie. Dlaczego? Bo w końcu potrzeby kobiet zostały zauważone. Czym jest femvertising? Femvertising to komunikacja o kobietach i dla kobiet. Wychodzi poza standardowe ideały piękna i stereotypy, przez lata utrwalane w reklamach. To nurt, który buduje siłę kobiet, a nie ich kompleksy. Na pierwszym miejscu stawia różnorodność i prawdziwość — pokazanie kobiet takimi, jakimi są, […]

20 grudnia 2021 MMnews
Urzędnik

Employer branding w instytucji

W portalu pulshr.pl pojawił się właśnie artykuł -> To ostatni moment, żeby zaczęli działać. Inaczej nie wejdą w XXI wiek. Znajdziecie w nim analizę wizerunku naszych rodzimych instytucji pod kątem działań employer brandingowych. Przeczytaj artykuł W komentarzu Marty znalazła się historia, którą wspominamy dość często, a która dobrze ilustruje podejście niektórych osób prowadzących w/w podmioty: – Przed oczami staje mi osoba, która przed nami prowadziła kanały social media dla […]

26 listopada 2021 MMnews
forbes_kropliczanka_blog

Lubicie Kropliczankę? Ta woda to symbol myślenia bezkrytycznego

Kilka tygodni temu na LinkedIn miała miejsce niezwykła akcja promocyjna. Jej niezwykłość polegała nie na innowacyjnym podejściu, a na reakcji na nią środowiska medialnego. Reakcji absolutnie bezkrytycznej. Producent polskiej wersji serialu “The Office” na Canal+ ciekawym sposobem wprowadził nową produkcję w dyskusje pomiędzy reprezentantami grupy docelowej – użytkowników portalu LinkedIn.  W portalu pojawił się wpis Michała Holca, szefa firmy Kropliczanka. Wyraził w nim marzenie pojawienia […]

15 listopada 2021 MMnews
logo MOMA pion