Femvertising

Femvertising, czyli reklamy, które widzą kobiety

Femvertising to trend w komunikacji marketingowej, który z roku na rok zyskuje na popularności. Kampanie tworzone w duchu tej strategii odnoszą sukcesy na całym świecie. Dlaczego? Bo w końcu potrzeby kobiet zostały zauważone. Czym jest femvertising? Femvertising to komunikacja o kobietach i dla kobiet. Wychodzi poza standardowe ideały piękna i stereotypy, przez lata utrwalane w reklamach. To nurt, który buduje siłę kobiet, a nie ich kompleksy. Na pierwszym miejscu stawia różnorodność i prawdziwość — pokazanie kobiet takimi, jakimi są, […]

20 grudnia 2021 MMnews
Urzędnik

Employer branding w instytucji

W portalu pulshr.pl pojawił się właśnie artykuł -> To ostatni moment, żeby zaczęli działać. Inaczej nie wejdą w XXI wiek. Znajdziecie w nim analizę wizerunku naszych rodzimych instytucji pod kątem działań employer brandingowych. Przeczytaj artykuł W komentarzu Marty znalazła się historia, którą wspominamy dość często, a która dobrze ilustruje podejście niektórych osób prowadzących w/w podmioty: – Przed oczami staje mi osoba, która przed nami prowadziła kanały social media dla […]

26 listopada 2021 MMnews
forbes_kropliczanka_blog

Lubicie Kropliczankę? Ta woda to symbol myślenia bezkrytycznego

Kilka tygodni temu na LinkedIn miała miejsce niezwykła akcja promocyjna. Jej niezwykłość polegała nie na innowacyjnym podejściu, a na reakcji na nią środowiska medialnego. Reakcji absolutnie bezkrytycznej. Producent polskiej wersji serialu “The Office” na Canal+ ciekawym sposobem wprowadził nową produkcję w dyskusje pomiędzy reprezentantami grupy docelowej – użytkowników portalu LinkedIn.  W portalu pojawił się wpis Michała Holca, szefa firmy Kropliczanka. Wyraził w nim marzenie pojawienia […]

15 listopada 2021 MMnews
Grupa_NDG_www

Nowa strona naszego klienta – Grupy NDG w wykonaniu MOMA

Nowa strona naszego klienta – Grupy NDG – już służy pracodawcom, poszukującym wsparcia sił sprzedaży i pracownikom, szukającym zatrudnienia w branży medycznej. A stronę zrobiliśmy… MY! Poprzednia służyła kilka lat, ale razem z NDG zdecydowaliśmy o zmianach, chcąc wpasować się w nowe trendy, wykorzystując nowe rozwiązania i odświeżając wizerunek. Nie zmieniając identyfikacji wizualnej marki, zmieniliśmy jej graficzną reprezentację. Zmiany odbyły się też z zachowaniem big […]

10 listopada 2021 MMnews
Sympozjum KRUSZYWA CEMENT WAPNO

Marketing na dobranoc, czyli dlaczego zostawiamy komunikację marketingową na sam koniec firmowej układanki?

Powyższe pytanie stało się główną tezą, którą ukuły Marta Cała-Sturzbecher i Sabina Szewczyk-Wajda podczas wywiadu publicznego, jaki odbył się w pierwszych dniach listopada w ramach XXVIII Sympozjum KRUSZYWA CEMENT WAPNO. Rozmowa dotyczyła komunikacji marketingowe podmiotów z branży wydobywczej, jednak brak spójności działań, konsekwencji i traktowania marketingu jak ‘zło konieczne’, powracały w rozmowie jak bumerang. Sabina Szewczyk-Wajda, organizująca Sympozjum z ramienia BMP (wydawca […]

9 listopada 2021 MMnews
facebook_blog

Oszustwa na Facebooku – jak chronić siebie i swoich fanów?

Czy Facebook chroni swoich użytkowników przed spamem? Na pewno stara się to robić. W ostatnim czasie portal utworzył specjalne zespoły zajmujące się bezpieczeństwem użytkowników i opracował narzędzia do zapobiegania spamowi. Jednak czy to wystarczy, aby uchronić fejsbukową społeczność przed oszustami i niebezpiecznymi linkami? Niestety nie. Dowodem na to są liczne ataki spamerów, z którymi musieliśmy się zmierzyć podczas prowadzenia fanpage’a oraz wydarzeń na Facebooku dla jednego z naszych klientów. W lipcu 2020, czyli dokładnie […]

27 sierpnia 2021 MMnews
logo MOMA pion