motyw_home

Employer branding w instytucji

MOMA agencja marketing

W portalu pulshr.pl pojawił się właśnie artykuł -> To ostatni moment, żeby zaczęli działać. Inaczej nie wejdą w XXI wiek. Znajdziecie w nim analizę wizerunku naszych rodzimych instytucji pod kątem działań employer brandingowych.

W komentarzu Marty znalazła się historia, którą wspominamy dość często, a która dobrze ilustruje podejście niektórych osób prowadzących w/w podmioty:

– Przed oczami staje mi osoba, która przed nami prowadziła kanały social media dla jednego z naszych obecnych klientów. Na nasz zarzut, że zarówno słownictwo, jak i forma przekazywania informacji są archaiczne i mają zbyt urzędowy charakter, powiedziała: „Proszę pani, to jest instytucja!”. Ale kanałem był Facebook! I jestem przekonana, że często użytkownicy Facebooka inaczej postrzegają rolę instytucji niż ona sama. Generalnie uczestnicy rynku przyzwyczajeni są do innej komunikacji, do której instytucje często jeszcze nie przystają. Podobnie rynek przesycony jest ofertami pracy – atrakcyjnymi i podanymi w ciekawy sposób. W tym obszarze instytucje także są daleko w tyle za swoimi konkurentami na rynku pracy.

Przeczytajcie cały artykuł. Znajdziecie w nim wiele wniosków i wskazówek. Nawet, jeśli do instytucji Wam daleko.

Miłego weekendu!

logo MOMA pion