Employer branding

Rynek pracownika? Wiemy! Trudności z pozyskaniem osób do pracy? Znamy to! Niemożność pozyskania pracownika? Nic podobnego! Mamy na to swoje sposoby 🙂
Budowanie wizerunku pracodawcy to jeden z głównych trendów w obszarze humam resources.
Działania związane z budowaniem marki pracodawcy (employer branding) mają wiele przyczyn, jednak przede wszystkim to zwiększona rotacja i niedobór kandydatów o pożądanych kompetencjach. Bywa, że realizacja strategii i działań z obszaru employer branding to jedyna deska ratunku.
Strategia employer brandingowa
Opracowujemy strategie employer brandingowe i realizujemy ich zapisy, mając na uwadze zarówno wizerunek naszych klientów, jak i faktyczne zadowolenie pracowników. Tylko takie zestawienie gwarantuje sukces. I przekłada się na pozyskanie pracowników.
Planowanie strategiczne powinno uwzględniać wszystkie aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa. Planując działania marketingowe bardzo często zapomina się o włączeniu w proces pracowników firmy, co sprawia, że kapitał ludzki jest najbardziej niedocenianym i niewykorzystanym kanałem komunikacji marketingowej.
Bazując na wieloletnim doświadczeniu w pracy z klientami w różnych branżach wiemy, jak zaangażować pracowników, by stali się ambasadorami marki oraz źródłem innowacji.
Strategia EB to dokument, w którym określamy plan działania oparty o analizę SWOT, uwzględniający Employee Value Proposition (czyli unikalną wartość, jaką daje pracodawca):
- przeprowadzenie audytu marketingowego w różnych działach przedsiębiorstwa – identyfikacja mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa, poszukiwanie potencjału i zagrożeń,
- audyt – tajemniczy klient,
- przeprowadzenie audytu potrzeb szkoleniowych,
- budowanie zespołów i szkolenia,
- optymalizacja procesów obsługi klienta,
- budowanie strategii antykryzysowych,
- wsparcie innych potrzeb i problemów np. zmiany przekonań.
Wypróbuj nas!
Strategia EB pozwala na:
- odpowiednie pozycjonowanie i zdefiniowanie Employee Value Proposition,
- dotarcie z komunikatem do założonych grup docelowych,
- działanie zgodnie z planem i możliwość planowania budżetów,
- optymalizację działań i kosztów.
Chcesz sprawdzić, jak to robimy? Zajrzyj do PORTFOLIO.