supark_logo

Przydomowy garaż podziemny SUpark

CEL: Wprowadzenie na rynek nowego produktu

JAKIM SPOSOBEM: Opracowanie strategii komunikacji, a na jej podstawie uruchomienie działań wizerunkowych i sprzedażowych

JAKIMI NARZĘDZIAMI: strona internetowa / social media / media relations / materiały promocyjne / współpraca z influencerami (influencer marketing) / kampanie promocyjne online / współpraca z partnerami / eventy.

SUpark to totalnie nowe myślenie o garażowaniu pojazdów. Na rynku pojawiały się wcześniej produkty, które próbowały zastąpić murowany garaż, jednak żaden z nich nie zadomowił się na dobre na polskim rynku. Dlaczego? Bo dopiero SUpark odpowiada na realną potrzebę właścicieli domów i developerów - łączy świetny pomysł z doskonałym designem. Pozwala zaoszczędzić miejsce i podwyższyć stopień bezpieczeństwa, uatrakcyjniając przy tym przestrzeń. Sprawdźcie sami -> www.supark.pl

Nasza rola w projekcie dla SUpark to prowadzenie całej wiązki narzędzi i kanałów marketingowych. Począwszy od opracowania strategii komunikacji marki, przez utworzenie kanałów, po ich prowadzenie.

logo MOMA pion